Sliven online
Начало
Категории новини
Други категоризации
Новинарски сайтове
Източници на новини
- Бюро по труда-Сливен
- ВиК-Сливен
- ДГ "Детски рай"
- ДейтаМплант
- Динамо АД
- МБАЛ "Д-р Ив.Селимински"
- МКБППМН Сливен
- Мед. център Миркович
- Митрополия Сливен
- ОУ "Е. Багряна" (XII)
- ОУ "П. Хитов" (VII)
- ОбСНВ, ПИЦ-Сливен
- Област Сливен
- Община Сливен
- Общински съвет - Сливен
- Обяви за работа – Сливен
- ПГ по Механотехника
- ПГПЗЕ "Захарий Стоянов"
- ППЗЦ - Сливен
- ПХГ "Дамян Дамянов"
- РЦИР
- Регион.Ист.Музей-Сливен
- СБР - Котел
- СУ "Й. Йовков" (X)
- Сп. "Текстил и облекло"
- Спортно у-ще "Д. Рохов"
- ТПП-Сливен
- Топлофикация-Сливен
- Туида Нюз
- ЮТРЛВК - Сливен
Търсене
Преводач
RSS
Сливен. Новини от източника. Последни новини
"УЧИЛИЩАТА С ИНОВАЦИИ ЗА БЪДЕЩЕТО"
На 21.10.2022 г. в НДК - София се проведе Национален форум "Училищата с иновации за бъдещето", организиран от Министерството на образованието и науката.
Сред главните акценти на форума бяха учителите, чийто стремеж към новаторство гради новите основи на бъдещето чрез креативност и дигитализация.
На официалната церемония бяха отличени иновативни учители от цялата страна. Сред тях бе и инж. Димитър Желев - учител по информатика и информационни технологии в СУ "Йордан Йовков" - Сливен. Той бе отличен за принос в развитието на съвременното образование с плакет и грамота, връчени от г-жа Мария Гайдарова - заместник-министър на образованието и науката.
СУ "Йордан Йовков" - Сливен е със статут на иновативно училище от 2018 година в областта на дигиталните технологии. Въведени са два нови предмета с нови учебни планове. За учениците от първи и втори клас "Въведение във визуалното програмиране" и за учениците от трети и четвърти клас "Визуално програмиране". В тях се прилага интерактивна и адаптивна обучителна система, проектен подход и "обучение чрез правене".
Креативен в мисленето си, г-н Димитър Желев успява да ангажира вниманието на своите ученици с актуални теми, свързани със съвременните дигитални технологии, провокирайки тяхното въображение и бързина.
Така под формата на игра децата научават много за света на компютърните технологии.
Неговата цел е да превърне учениците от само консуматори на технологии до нейни създатели.